| 1 |
1172-CNF (R1) |
ابعاد و شاخصهای هویت انقلابی؛ تحلیل مضمون بیانات مقام معظم رهبری |
هما رحمانی |
پذیرفته شده |
| 2 |
1285-CNF (R3) |
اثربخشی معنویتدرمانی مبتنی بر دیدگاه امام خمینی (ره) بر بهزیستی روانشناختی دانشآموزان دختر دورهی اول متوسطه شهرستان گنبدکاووس در سال تحصیلی 403-1402 |
صفورا حسنیون |
پذیرفته شده |
| 3 |
1034-CNF |
ارتقاء هویت در نیروی انسانی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب |
علی بابایی، نرگس صالحی دره باریک |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 4 |
1129-CNF (R3) |
ارتقاء و اصلاح نظام آموزشی تربیتی و پاسخگویی نظام مند به مسائل و چالش های حوزه تعلیم و تربیت کشور |
فاطمه حیدری چناری، فیروزه علویان |
پذیرفته شده |
| 5 |
1314-CNF (R1) |
الگوی روابط میان نهادهای حاکمیتی تعلیموتربیت (با تأکید بر نگاه مقام معظم رهبری مدظله) |
سید علی رضا دخانچی |
پذیرفته شده |
| 6 |
1297-CNF (R2) |
اهداف و چشم انداز تعلیم و تربیت انقلابی |
مرضیه عباسی، احمد سعادت |
پذیرفته شده |
| 7 |
1099-CNF (R2) |
بازتاب مبانی تعلیم و تربیت در سورة مبارکه نور با تکیه بر استلزام ارتباطی |
علی خالقی، محمودرضا توکلی محمدی، احمد امدادی |
پذیرفته شده |
| 8 |
1063-CNF-FULL (R3) |
بازنمایی معارف انقلابیِ زمینه ساز تربیت انقلابی از طریق تحلیل محتوای کتب دوره دوم ابتدایی |
مریم شریفی دروازه، مرضیه شریفی دروازه |
پذیرفته شده |
| 9 |
1226-CNF (R4) |
بایسته های تعلیم و تربیت انقلابی در سایه ی تمدن نوین اسلامی |
فاطمه گنجی |
پذیرفته شده |
| 10 |
1229-CNF (R1) |
بایستههای دبیر تراز انقلاب اسلامی موردپژوهانه: دبیر درس عربی، زبان قرآن |
پوران رضائی چوشلی |
پذیرفته شده |
| 11 |
1312-CNF |
بایسته های مدرسه انقلابی با تاکید بر اندیشه امامین انقلاب اسلامی |
محمد مالدار کاریزی |
پذیرفته شده |
| 12 |
1112-CNF (R2) |
بررسی تطبیقی اندیشه های غایی زندگی(معنادرمانی) از دیدگاه آیت الله خامنه ای و ویکتور فرانکل در پرورش متربی تراز سند تحول بنیادین |
زهرا کیانی، زهرا سیستانی، فاطمه عاقل |
پذیرفته شده |
| 13 |
1281-CNF (R1) |
بررسی جایگاه تربیت انقلابی فرزندان در نهاد خانواده از منظر اسلام |
بهرعلی رضائی |
پذیرفته شده |
| 14 |
1048-CNF (R1) |
بررسی چیستی تربیت ایمانی از منظر قرآن کریم |
یاسر کافی |
پذیرفته شده |
| 15 |
1191-CNF (R1) |
بررسی کارکرد و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در تحقق اهداف تمدن نوین اسلامی |
پروین اصغری، غزاله میلاسی |
پذیرفته شده |
| 16 |
1181-CNF |
بررسی میزان نقش محتوای دروس معارف اسلامی واساتیداین دروس درتقویت معارف انقلابی (مطالعه موردی دانشجویان پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کردستان |
علی اصغر حسینی |
پذیرفته شده |
| 17 |
1147-CNF (R2) |
بررسی نقش تعلیم و تربیت در ایجاد تمدن نوین اسلامی در منظومه فکری حضرت آیتالله خامنهای |
محمد کمالی باغستانی |
پذیرفته شده |
| 18 |
1287-CNF (R1) |
بررسی نقش تعلیم و تربیت قرآنی در تمدن نوین اسلامی |
صدیقه نجف خانی همدانی، فاطمه مافی |
پذیرفته شده |
| 19 |
1223-CNF (R3) |
بررسی نقش رسانه ملی در تربیت انقلابی با تأکید بر دیدگاه مقام معظم رهبری |
راضیه علی اکبری |
پذیرفته شده |
| 20 |
1165-CNF |
بررسی و تحلیل ابعاد تربیتی نظریه ولایت فقیه با تأکید بر کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی |
رامین باباحسینی |
پذیرفته شده |
| 21 |
1068-CNF-FULL (R1) |
بررسی وظیفه مندی حکومت در تربیت دینی جامعه |
مجتبی کفیل |
پذیرفته شده |
| 22 |
1032-CNF (R2) |
تاثیر و چالش های فضای مجازی در تربیت دینی نوجوانان از نگاه رهبر معظم انقلاب و ارائه راهکار |
محمدمهدی نامی، علی اکبر حامدی، عیسی اردلان |
پذیرفته شده |
| 23 |
1019-CNF |
تاثیر وکاربرد فرهنگ و مدیریت جهادی در اصلاح الگوی مصرف در نسل جوان |
رضا تاج آبادی، غلامعلی محسن آبادی، رضا محسن آبادی |
پذیرفته شده |
| 24 |
1215-CNF |
تبیین راهبردهای عدالت آموزشی در مراکز تحصیلی با تاکید بر دیدگاهآیت الله امام خامنهای |
حسن حاجی زاده اناری |
پذیرفته شده |
| 25 |
1159-CNF (R1) |
تبیین شاخص های عدالت آموزشی و تربیتی در گفتمان مقام معظم رهبری |
علیه رضاداد، فاطمه مجیدی، معصومه کیانی |
پذیرفته شده |
| 26 |
1050-CNF (R1) |
تبیین مؤلفه های ساحت تربیت اخلاقی -عبادی در راستای احیای تمدن عظیم اسلامی |
ندا کاوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 27 |
1207-CNF (R2) |
تبیین ویژگی های مدرسه انقلابی مبتنی بر اندیشه مقام معظم رهبری |
فاطمه علی پور، ریحانه علی زاده |
پذیرفته شده |
| 28 |
1214-CNF (R2) |
تحلیل محتوای اندیشه تربیتی امامین انقلاب با محوریت قیام لله |
امیر احتشام، زهرا احتشام |
پذیرفته شده |
| 29 |
1105-CNF |
تحلیل محتوای کتب هدیههای آسمان ششم ابتدایی و پیامهای آسمان هفتم متوسطه اول براساس ابعاد و مؤلفههای هویت دینی |
کمال نصرتی هشی، حمید احمدی هدایت، مرتضی گلشنی گهراز |
پذیرفته شده |
| 30 |
1197-CNF (R1) |
تربیت انسان جامع قرآنی و ضرورت پرهیز از مواجهه گزینشگرانه با تعالیم قرآن و عترت(ع) در اندیشه امام خمینی(ره) |
مجتبی اعتمادی نیا، زهره برهانی کاخکی |
پذیرفته شده |
| 31 |
1178-CNF |
تربیت معلم تراز تمدن نوین اسلامی در نگاه امامین انقلاب با تکیه بر بیانیهی گام دوم انقلاب اسلامی |
روشنک جداری جباری پور، طاهره محسنی |
پذیرفته شده |
| 32 |
1299-CNF (R1) |
توصیف و تبیین رویکرد تربیت معلم تکنسین و نقد آن از منظر فلسفه معلمی در جمهوری اسلامی ایران |
مهدی تنده |
پذیرفته شده |
| 33 |
1013-CNF |
جایگاه دانشگاه فرهنگیان در چرخه نظریهپردازی و نقش مراکز رشد علوم انسانی مدارس در توسعه آن |
محمد حسن حسنی |
پذیرفته شده |
| 34 |
1150-CNF (R1) |
چالشها، الزامات و راهکارهای تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابی جهت تسریع پیشرفت کشور |
مجتبی محمدی جلالی فراهانی، احمد عباسی دره بیدی |
پذیرفته شده |
| 35 |
1313-CNF (R1) |
چالشها و فرصتهای نظام تعلیموتربیت در تمدن نوین اسلامی (با تأکید بر دیدگاه مقام معظم رهبری) |
سید علی حسینی، مهدی رحیمی، سید عباس موسوی |
پذیرفته شده |
| 36 |
1283-CNF (R1) |
چالش های محتوای کتب درسی و راهکارهای برون رفت از آن در نظام تعلیم و تربیت اسلامی تمدن ساز از منظر مقام معظم رهبری |
حسن فانیدپور |
پذیرفته شده |
| 37 |
1155-CNF (R3) |
دستاوردهای تربیتی اقتصاد مقاومتی از منظر قرآن با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی |
توران ملایی |
پذیرفته شده |
| 38 |
1000-CNF |
راهبردها و راهکارهای تربیت نیروی انقلابی از منظر امام خامنه ای (مد ظله العالی) |
عبدالمهدی شریف نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 39 |
1186-CNF |
راهبردهای مبتنی بر زیبایی شناسی در تربیت انقلاب |
علی ابراهیمی نیا |
پذیرفته شده |
| 40 |
1237-CNF (R2) |
راهکارهای درونیسازی و تعمیق فرهنگ حیا، عفاف و حجاب در گام دوم انقلاب؛ با تأکید بر تولید محتوا (مطالعه موردی: دانشآموزان مقطع متوسطه دوم) |
فاطمه السادات هاشمیان، معصومه شریفی، محسن رفیعی |
پذیرفته شده |
| 41 |
1154-CNF (R1) |
رسانه تراز تربیت انقلابی از منظر امام خمینی (ره) و حضرت آیتاللهالعظمی خامنهای (مدظلهالعالی) |
محمد حسین صاعد رازی، محمد باقر ولدان |
پذیرفته شده |
| 42 |
1243-CNF (R1) |
روش های تربیت دانش آموزان تراز گام دوم انقلاب اسلامی در ساحت تربیت اعتقادی |
احمد خیرالدین |
پذیرفته شده |
| 43 |
1066-CNF-FULL (R1) |
رویکردی بر تربیت هنری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی |
سعیده معصومی |
پذیرفته شده |
| 44 |
1110-CNF |
شاخصه های خانواده توسعه یافته با تاکید بر الگوی جهادی بیانیه گام دوم انقلاب و مطالعه موردی زندگی همسران شهدای شهرستان اراک |
سعید فخاری، زهرا مهاجرانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 45 |
1282-CNF (R1) |
شناسایی مؤلفه های تحول و اثربخشی متون درسی از منظر دیدگاه مقام معظم رهبری |
حسن فانیدپور |
پذیرفته شده |
| 46 |
1184-CNF (R1) |
شناسایی مولفه های آموزش سواد رسانه ای وتحلیل جایگاه آن در اسناد بالا دستی آموزش وپرورش |
عاطفه قاضی زاهدی، زهرا کاظمی، زهره صابری |
پذیرفته شده |
| 47 |
1240-CNF (R1) |
طراحی راهبردهای آموزش غیر رسمی معارف انقلابی به گروه سنی موسوم به «Z» از منظر منظومه فکری بیانیه گام دوم |
سید علی فارغ، مریم کاردان یامچی |
پذیرفته شده |
| 48 |
1101-CNF (R2) |
طراحی و تبیین الگوی کیفیت خدمات رسانی مبتنی بر آموزهای مدیریت اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب: کاربرد روش آمیخته |
یاسر درتاج، حسن جوادی نیا |
پذیرفته شده |
| 49 |
1244-CNF (R1) |
عدالت تربیتی در فلسفه حکمرانی انقلاب اسلامی ایران |
حیدر همتی |
پذیرفته شده |
| 50 |
1124-CNF (R4) |
عوامل مؤثر بر تربیت دانش آموز تمدن ساز با تأکید بر سند تحول و بیانات مقام معظم رهبری در جمهوری اسلامی ایران |
رضا دادگر، مهنوش عبدالهی |
پذیرفته شده |
| 51 |
1289-CNF (R4) |
فرهنگ جهادی در کتب فارسی دوره دوم مقطع ابتدایی با تکیه بر شاخص های مدیران در تراز انقلاب اسلامی از منظر منویات امامین انقلاب |
مهدی طاهری اصل، سیدمجید مقیمی |
پذیرفته شده |
| 52 |
1246-CNF |
کاربست تفکر طراحانه در راستای تحول بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت |
سید علی فارغ، مهشید بارانی |
پذیرفته شده |
| 53 |
1148-CNF (R9) |
ماهیت دانشگاه تمدن ساز اسلامی از منظر مقام معظم رهبری(مدظله) |
حسین رضایی شریف آبادی، محمد حسین خوشگفتارمنش |
پذیرفته شده |
| 54 |
1053-CNF-FULL (R3) |
مبانی انسانشناختی تعلیموتربیت انقلابی با تأکید بر تفاسیر قرآنی |
حمید فلاحتی |
پذیرفته شده |
| 55 |
1205-CNF |
مبانی انسان شناسی تربیت از دیدگاه فمینیسم و نقد آن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب |
زینب کبیری |
پذیرفته شده |
| 56 |
1140-CNF |
مبانی قرآنی و حدیثی دیدگاه امام خامنه ای در مورد آموزش خلّاق پرور و اخلاق محور |
سعید حسنی |
پذیرفته شده |
| 57 |
1212-CNF (R1) |
مدل تربیت انقلابی در حکمرانی تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر منظومه معرفتی امامین انقلاب |
اسدالله اسدی گرمارودی |
پذیرفته شده |
| 58 |
1047-CNF |
مروری بر رویکرد آینده پژوهی و اهمیت و ضرورت آن در نظام تعلیم و تربیت |
مسلم شجاعی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 59 |
1302-CNF (R1) |
مطالعه ی علم سنجی تولیدات پژوهشی در زمینه ی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در پایگاه اطلاعاتی نورمگز طی سالهای 1390 تا 1402 |
ناهید نادری بنی، زهرا هاشمی |
پذیرفته شده |
| 60 |
1228-CNF (R2) |
معادباوری و نقش آن در ساختار و تحکیم جامعه اسلامی با تاکید بر توصیه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر اخلاق و معنویت |
سید حسین رضوی مظاهر، معصومه باهری اقدس |
پذیرفته شده |
| 61 |
1292-CNF (R1) |
معرفی مؤلفههای تعلیم و تربیت انتقادی بر پایه هوش معنوی (با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری، حضرت آیتالله خامنهای (مدّ ظله العالی)) |
راضیه نظری |
پذیرفته شده |
| 62 |
1143-CNF (R1) |
مقایسهی مؤلفههای معلم تراز انقلاباسلامی در «سندتحولبنیادین آموزشوپرورش» و اندیشههای«مقاممعظمرهبری» |
محمد علی علیپور، احمد سیلاوی |
پذیرفته شده |
| 63 |
1206-CNF (R2) |
نقد و بررسی دیدگاه هویّت و کرامت فوکویاما با تاکید بر مبانی تعلیم و تربیت اسلامی |
رحیم امرایی، لیلا عبدی |
پذیرفته شده |
| 64 |
1107-CNF |
نقش تعلیم و تربیت حسینی و بیانات امامین انقلاب در مقابله با خشونت فردی |
مجید صالحیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 65 |
1316-CNF (R2) |
نقش دانشگاه فرهنگیان در زمینهسازی تمدن نوین اسلامی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری |
موسی کیخا |
پذیرفته شده |
| 66 |
1260-CNF (R3) |
نقش مادر درمراحل تربیت اخلاقی با تاکید بر زمینهسازی ظهور در فرزندان |
زهرا شیخ پور، رحیم امرایی |
پذیرفته شده |
| 67 |
1242-CNF (R2) |
نقش نظام تعلیم و تربیت در امیدآفرینی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی |
یاسر فروغی، سید فضلالله میرزینلی |
پذیرفته شده |
| 68 |
1090-CNF (R1) |
نقش نهادهای تربیتی در تربیت انقلابی ( با تاکید بر نقش مدارس) |
فاطمه قیداری، حانیه خادمی |
پذیرفته شده مشروط |
| 69 |
1216-CNF (R2) |
واکاوی چالش های رسانه و فضای مجازی با تربیت انقلابی و آسیب های اجتماعی |
شیرین رجب زاده |
پذیرفته شده |
| 70 |
1275-CNF (R3) |
واکاوی شاخصه های تعلیم و تربیت اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی |
زهره تقوی، سعیده باطنی، رقیه ابراهیمی شهر آباد |
پذیرفته شده |
| 71 |
1064-CNF-FULL |
واکاوی شاخصه های مدیریت جهادی و تربیت انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی با تاکید بر منظومه فکری امام خامنه ای |
محمد بیدگلی، اصغر رجبی ده برزوئی |
پذیرفته شده |
| 72 |
1213-CNF |
واکاوی مبانی فلسفی تربیت معلم در تراز جمهوری اسلامی ایران در منظومه فکری امامین انقلاب |
علی صحبتلو، عین الله عابدی |
پذیرفته شده |
| 73 |
1176-CNF (R1) |
واکاوی مبانی قرآنی و روایی بیانیه گام دوم درحوزه تعلیم وتربیت وتبیین نسبت آنها با مقتضیات زمان |
امین رضا توحیدی |
پذیرفته شده |
| 74 |
1239-CNF (R2) |
واکاوی مدیریت جهادی شهید سلیمانی الگوی مدیر جهادی تراز انقلاب اسلامی براساس عهد نامه حضرت علی (ع)به مالک اشتر |
سمیه کاظمی، مجتبی حیدری |
پذیرفته شده |
| 75 |
1251-CNF |
واکاوی مولفههای اخلاق حرفهای معلمی در منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی ایران |
حسن حاجی زاده اناری |
پذیرفته شده |